Hoe werkt het aanmelden voor zorgprofessionals?

Het aanmeldproces voor Samenwerking & Veiligheid is bestaat uit drie stappen..

Stap 1. De 27-vragen-test

Ontdek wat Samenwerking & Veiligheid voor jou kan betekenen en of de training iets voor jou is.

Stap 2. Inschrijven

Blijkt uit de test dat het programma voor jou geschikt is en is je werkgever akkoord? Dan kun je je nu gaan inschrijven.

Stap 3. Definitief aanmelden

Print het ingevulde inschrijfformulier uit, zodat jij en je werkgever het kunnen ondertekenen. Vervolgens kun je het getekende formulier per mail of post opsturen naar Samenwerking & Veiligheid. Je inschrijving is definitief zodra we alle formulieren en benodigde documenten binnen hebben, je aan alle voorwaarden voldoet en de factuur is betaald.

aanmelden als zorgorganisatie

Meld jouw organisatie aan voor het programma Samenwerking & Veiligheid

Inschrijven organisaties

Wil je vijf of meer medewerkers inschrijven? Neem dan contact met ons op. Bij inschrijving van minder dan vijf medewerkers kunnen medewerkers zichzelf inschrijven zoals hierboven beschreven.